Публічний договір купівлі-продажу товару в інтернет-магазині Запрошуємо всіх до співпраці з реалізації шпалер SINTRA
Весь асортимент фабрики (продаж коробками, гуртові ціни)
Наявність каталогів. Швидка доставка замовлення "Новою Поштою"
Детальна інформація по телефону.
Ціни в нас вказані зі знижками.
1. Порядок та термін виконання нами замовлення :
"під заказ" - коробка (100% передоплата) відправка на протязі 1-2 робочих днів.
"новинка","знижка" з каталога "По рулонно" (100% передоплата) відправка в день оплати.
Зробивши замовлення на сайті - просимо подзвонити нам.
2. Оплата.
Відправка товару проводиться після отримання 100% попередньої оплати за товар на розрахунковий рахунок підприємця.
Замовнику на його електронну адресу відправляється рахунок для оплати, оригінали документів (рахунок та накладна) відправляються разом з товаром.
Оплачуючи товар Покупець погоджується з умовами договору розміщеними на сайті "santra.net.ua" та зобов’язується їх дотримуватись.
3. Доставка.
Після надходження грошей магазин відправляє товар через службу доставки: «Нова Пошта»
Адресна доставка по Україні безкоштовна при покупці на суму від десять тисяч гривень.
Доставку акційного товару (-20% ; -50%) оплачує покупець.
Номер декларації про відправку товару повідомляється покупцю.
У разі несвоєчасного отримання товару зі служби доставки оплату за зберігання товару здійснює покупець.
4. Брак. ( обмін, повернення товару неналежної якості )
Умови повернення рулонів з браком :
Брак приймається за наявності зразків формату не менше А4 з явними дефектами та чітких фотографій бракованого, а також за наявності етикеток на всю кількість бракованих рулонів. На зразках необхідно олівцем (!) вказати (обвести) ділянку з браком.
Незначна розбіжність в колірному тоні шпалер , а також наявність видимих стиків при наклейці шпалер не є приводом для рекламації .
У розрізаному вигляді приймається не більше одного рулону з наявністю браку.
При виявленні браку до повернення приймаються лише браковані рулони , але не вся партія.
Якщо дефект проявився тільки після наклейки шпалер, то обов’язково потрібно зробити чітку фотографію бракованого, зняти полотна зі стіни, дати висохнути від клею в розкрученому стані та разом з етикеткою відправити нам.
Перед відправкою необхідно зв'язатися з нами для уточнення дати відправлення браку.
Доставку нам товару неналежної якості (браку) покупець не оплачує.
5. Обмін або повернення товару належної якості згідно умов публічного договору.