Оплата і Доставка
                                                              
Запрошуємо до співпраці з реалізації шпалер SINTRA
Весь асортимент фабрики ( під замовлення , коробками )
Завжди в наявності всі каталоги.
Детальна інформація по телефону.


1. Порядок та термін виконання нами замовлення :

"під заказ" - коробка (100% передоплата) відправка на протязі 1-2 робочих днів.
"новинка"
,"знижка" з каталога "По рулонно" (10-100% передоплата) відправка в день оплати.


2. Оплата.

Відправка товару проводиться після отримання часткової або 100% попередньої оплати за товар.
На вимогу замовника на його електронну адресу відправляємо рахунок для оплати. 

3. Доставка.

Після надходження грошей магазин відправляє товар через службу доставки:  «Нова Пошта»

Адресна доставка по Україні безкоштовна при покупці на суму від двох тисяч гривень.
Доставку акційного товару (-20% ; -50%) оплачує покупець.
                                
Номер декларації про відправку товару повідомляється покупцю по телефону (смс) або на ел. пошту.
У разі несвоєчасного отримання товару зі служби доставки оплату за зберігання товару здійснює покупець.


4. Брак.  ( обмін, повернення товару неналежної якості )

Умови повернення рулонів з браком :
Брак приймається за наявності зразків формату не менше А4 з явними дефектами та чітких фотографій бракованого, а також за наявності етикеток на всю кількість бракованих рулонів. На зразках необхідно олівцем (!) вказати (обвести) ділянку з браком.
Незначна розбіжність в колірному тоні шпалер , а також наявність видимих стиків при наклейці шпалер не є приводом для рекламації .
У розрізаному вигляді приймається не більше одного рулону з наявністю браку.
При виявленні браку до повернення приймаються лише браковані рулони , але не вся партія.
Якщо дефект проявився тільки після наклейки шпалер, то обов’язково потрібно зробити чітку фотографію бракованого, зняти полотна зі стіни, дати висохнути від клею в розкрученому стані та разом з етикеткою відправити нам.
Перед відправкою необхідно зв'язатися з нами для уточнення дати відправлення браку.
Доставку нам товару неналежної якості (браку) покупець не оплачує.

5. Обмін товару належної якості.

Покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за кольором.

Послуги за доставку нам товару для обміну оплачує покупець. 

Обміну підлягає товар при збереженні цілісної (споживчої) упаковки товару.