Оплата і Доставка
Публічний договір купівлі-продажу товару в інтернет-магазині                                                             
Запрошуємо всіх до співпраці з реалізації шпалер SINTRA
Весь асортимент фабрики (продаж коробками, гуртові ціни)
Наявність каталогів. Швидка доставка замовлення "Новою Поштою"
Детальна інформація по телефону.

                                 Ціни в нас вказані вже зі знижками.
1. Порядок та термін виконання нами замовлення :

"під заказ" - коробка (100% передоплата) відправка на протязі 1-2 робочих днів.
"новинка"
,"знижка" з каталога "По рулонно" (25-100% передоплата) відправка в день оплати.


2. Оплата.

Відправка товару проводиться після отримання часткової або 100% попередньої оплати за товар.
Замовнику на його електронну адресу відправляється рахунок для оплати, оригінали документів (рахунок та накладна) відправляються разом з товаром.
Оплачуючи товар Покупець погоджується з умовами договору розміщеними на сайті  "santra.net.ua"  та зобов’язується їх дотримуватись.


3. Доставка.

Після надходження грошей магазин відправляє товар через службу доставки:  «Нова Пошта»

Адресна доставка по Україні безкоштовна при покупці на суму від двох тисяч гривень.
Доставку акційного товару (-20% ; -50%) оплачує покупець.
                                
Номер декларації про відправку товару повідомляється покупцю по телефону (смс) або на ел. пошту.
У разі несвоєчасного отримання товару зі служби доставки оплату за зберігання товару здійснює покупець.


4. Брак.  ( обмін, повернення товару неналежної якості )

Умови повернення рулонів з браком :
Брак приймається за наявності зразків формату не менше А4 з явними дефектами та чітких фотографій бракованого, а також за наявності етикеток на всю кількість бракованих рулонів. На зразках необхідно олівцем (!) вказати (обвести) ділянку з браком.
Незначна розбіжність в колірному тоні шпалер , а також наявність видимих стиків при наклейці шпалер не є приводом для рекламації .
У розрізаному вигляді приймається не більше одного рулону з наявністю браку.
При виявленні браку до повернення приймаються лише браковані рулони , але не вся партія.
Якщо дефект проявився тільки після наклейки шпалер, то обов’язково потрібно зробити чітку фотографію бракованого, зняти полотна зі стіни, дати висохнути від клею в розкрученому стані та разом з етикеткою відправити нам.
Перед відправкою необхідно зв'язатися з нами для уточнення дати відправлення браку.
Доставку нам товару неналежної якості (браку) покупець не оплачує.

5. Обмін або повернення товару належної якості згідно умов публічного договору.